10 клас
Підручники:
Інформатика - Руденоко В.
Інформатика - Бондаренко О.
Інформатика - Ривкінд Й.
Навчальна програма МОН
інваріантного модуля вибірково-обов'язкового курсу інформатики
для учнів 10-11 класів ЗНЗ
(рівень стандарту, 34 год)
|
Завдання
|
|
Розділ 1. Інформаційні технології
в суспільстві (8 год)
|
Карта знань з теми – переглянути…
|
|
1.
|
1. Інформація та повідомлення. Кодування
і передавання повідомлень
|
Самостійна
робота
|
2.
|
2. Інформаційні системи та технології.
Інтернет-технології
|
|
3.
|
3. Проблеми інформаційної безпеки
|
Самостійна
робота
|
4.
|
4. Освіта в Інтернеті
|
Практична робота
|
5.
|
5. Робота в Інтернеті
|
|
6.
|
6. На шляху до інформаційного
суспільства (штучний інтелект)
|
Самостійна
робота
|
Розділ 2. Моделі і моделювання.
Аналіз і візуалізація даних (10
год.+ 2 пр.р.)
|
Карта знань з теми – переглянути…
|
|
7.
|
1. Комп’ютерне моделювання об’єктів і
процесів. Комп’ютерний експеримент
|
|
8.
|
2. Проміжні підсумки. Консолідація даних.
Зведені таблиці
|
|
9.
|
3. Основи статистичного аналізу
даних. Ряди даних. Обчислення основних статистичних характеристик вибірки
|
|
10.
|
4. Візуалізація рядів і трендів
даних. Інфографіка
|
|
11.
|
5. Розв’язування задач на підбір
параметрів.
|
|
12.
|
6. Фінансові розрахунки
|
|
13.
|
7. Задачі оптимізації (пошук розв’язку)
|
|
14.
|
8. Практична робота
|
|
15.
|
9.
Основи роботи в середовищі GRAN
|
|
16.
|
10. Розв’язування рівнянь, систем
рівнянь у середовищі GRAN
|
|
17.
|
11. Розв’язування задач із різних
предметних галузей.
|
|
18.
|
12. Практична робота
|
|
Розділ 3. Системи керування базами
даних
|
||
19.
|
1.
Поняття бази
даних, моделі даних. Модель «сутність-зв’язок». Поняття таблиці, поля,
запису, відношення, атрибута, ключа, зв’язку. Класифікація зв’язків за
множинністю. Відображення моделі «сутність-зв’язок» на базу даних. Огляд
реляційної моделі даних.
|
|
20.
|
2.
Поняття й
призначення систем керування базами даних. Основні етапи роботи з базами
даних в середовищі систем керування базами даних. Інтерфейс програми Access.
Створення бази даних в середовищі СКБД. Введення даних у таблиці. Властивості
полів, типи даних.
|
|
21.
|
3.
Практична робота№1:
«Розробка моделі «сутність-зв’язок» заданої предметної області. Створення
бази даних в середовищі СКБД»
|
|
22.
|
4.
Сортування,
пошук та фільтрація даних.
| |
23.
|
5.
Практична робота №2: «Сортування,
фільтрація і пошук даних»
|
|
24.
|
6.
Створення форм
та звітів в режимі майстра. Введення даних у форми. Редагування форм та
звітів в режимі конструктора.
|
|
25.
|
7.
Практична робота №3:
«Створення форм і звітів»
|
|
26.
|
8.
Поняття запиту
до реляційної бази даних
|
|
27.
|
9.
Створення та
редагування різних типів запитів з використанням конструктора
|
|
28.
|
10. Практична робота №4: «Створення запитів»
|
|
Розділ 4. Мультимедійні та гіпертекстові
документи
|
||
29.
|
1. Технології розробки веб-сайтів. Створення
та адміністрування сайту. Системи керування вмістом веб-ресурсу.
|
|
30.
|
2. Мова розмітки гіпертекстового
документу
|
|
31.
|
3. Опрацювання звукових та відеоданих.
|
|
32.
|
4. Ергономіка у веб-дизайні. Пошукова
оптимізвція. Просування веб-сайтів.
|
|
33.
|
5. Практична робота: Використання сервісу Google Sites для
створення веб-сайту.
|
|
34.
|
Підсумковий урок . (Оцінки за І семестр)
|
Повернутися до розділу "Класи"
Коментарі
Дописати коментар