Web-орієнтир віртуального простору


Проект: "Web-орієнтир віртуального простору"

Стислий опис:

Даний проект проводився для учнів 9 класу в межах теми «Комп’ютерні мережі».

Під час роботи над проектом учні ознайомилися з Інтернет-загрозами, розглянули правила неттикету, Формули правила безпечної поведінки у веб-просторі. Для цього діти провели анкетування серед однокласників, щоб визначити з якою метою вони використовують мережу Інтернет, якого типу сайти їм найцікавіші та корисніші, чи стикались вони з проблемами під час роботи в мережі та з якими саме. Результати анкетування були опрацьовані та подані у вигляді діаграм з метою визначення головних небезпек Інтернету. Далі учні провели пошук в Інтернеті відомостей щодо того, як убезпечити себе від цих небезпек. Інформація була систематизована та укладена у вигляді «Кодексу користувача Інтернету». Результатом проекту стало створення учнівського блогу, у якому діти розмістили:

  • список корисних посилань на сайти з порадами щодо безпечного користування Інтернетом, 
  • класифікація Інтернет-загроз та коротка їх характеристика, 
  • «Етикет користувача службами Інтернету», 
  • положення про авторське право на матеріали опубліковані в мережі,
  • критерії аналізу інформаційних матеріалів знайдених в Інтернеті,
  • правила користування мережею у вигляді «Кодексу користувача Інтернету».

В кінці проекту учні також пройшли тестування на сайті «Про Інтернет» та отримали відповідні сертифікати «Інтернет-грамотності», які також виклали у своєму блозі.
Призначення проект було підкреслити важливість теми, розвинув інтерес дітей до предмету, допоміг набути навичок самостійної роботи, навчив отримувати задоволення від самостійного пошуку знань і вирішенні завдань.

Учнівський блог - Переглянути...