Web-орієнтир віртуального простору
Проект: "Web-орієнтир віртуального простору"
Стислий опис:
Даний проект проводився для учнів 9 класу в межах теми «Комп’ютерні мережі».
Під час роботи над проектом учні ознайомилися з Інтернет-загрозами, розглянули правила неттикету, Формули правила безпечної поведінки у веб-просторі. Для цього діти провели анкетування серед однокласників, щоб визначити з якою метою вони використовують мережу Інтернет, якого типу сайти їм найцікавіші та корисніші, чи стикались вони з проблемами під час роботи в мережі та з якими саме. Результати анкетування були опрацьовані та подані у вигляді діаграм з метою визначення головних небезпек Інтернету. Далі учні провели пошук в Інтернеті відомостей щодо того, як убезпечити себе від цих небезпек. Інформація була систематизована та укладена у вигляді «Кодексу користувача Інтернету». Результатом проекту стало створення учнівського блогу, у якому діти розмістили:
- список корисних посилань на сайти з порадами щодо безпечного користування Інтернетом,
- класифікація Інтернет-загроз та коротка їх характеристика,
- «Етикет користувача службами Інтернету»,
- положення про авторське право на матеріали опубліковані в мережі,
- критерії аналізу інформаційних матеріалів знайдених в Інтернеті,
- правила користування мережею у вигляді «Кодексу користувача Інтернету».
В кінці проекту учні також пройшли тестування на сайті «Про Інтернет» та отримали відповідні сертифікати «Інтернет-грамотності», які також виклали у своєму блозі.
Призначення проект було підкреслити важливість теми, розвинув інтерес дітей до предмету, допоміг набути навичок самостійної роботи, навчив отримувати задоволення від самостійного пошуку знань і вирішенні завдань.Учнівський блог - Переглянути...