Рефлексія. Модуль 10

10 модуль був присвячений темі Фасилітації. Справедливим є твердження, що сучасний вчитель насьогодні є фасилітатором, а не просто транслятором знань та досвіду попередніх поколінь.Тому вчитель повинен намагатися спонукати дітей  самостійно навчатися лише за деякими спрямовуючими підказками вчителя, адже ніякі знання так добре не засвоюються, як знання здобуті самостійно (і часто здобуті важкою працею).

На мою думку, щоб заохотити учнів працювати та мислити глибоко, а не просто шукати шаблонні та вже існуючі типові, стандартні відповіді на запитання потрібно правильно та грамотно підійти до процесу мотивації виконання завдання (в нашому випадку - проекту). Для цього на першому занятті вчителю потрібно створити таку проблемну ситуацію, щоб учні намагаючись дати відповідь на запитання,  спиралися на свій власний досвід чи досвід своїх знайомих, при цьому проблема їм стане ближчою та зрозумілішою (не такою важкою та непідйомною). Також вчителю ОБОВ'ЯЗКОВО необхідно вказати на практичну значущість даної проблеми (завдання) у житті учнів. Я думаю, за таких умов у дітей буде більше ініціативи та запалу працювати та досліджувати питання даного проекту.

Коментарі