Рефлексія. Модуль 8

Як ми з'ясували, на різних етапах проектної діяльності  вчитель може використовувати такі види оцінювання (якщо класифікувати за цілями та призначенням): 
  1. Попереднє.
  2. Поточно-контролююче.
  3. Підсумкове.
Попереднє оцінювання має діагностичні задачі і здійснюється на початку вивчення курсу. Для попереднього оцінювання, на мою думку, можна використати метод "Знаю-Хочу_знати-Дізнаюся". При цьому можна легко визначити на якому рівні учні уже володіють темою, на що потрібно звернути більше уваги, а в яких моментах дехто з учнів й сам може викласти навчальний матеріал для тих однокласників, які ще не володіють даною темою. Також можна скористатися вправами "Так-Ні", "Світлофор" та ін.
Поточне оцінювання — це систематична перевірка і оцінювання освітніх результатів учня з конкретних тем та на окремих заняттях. Для поточно-контролюючого оцінювання можна використати тестування, яке міститиме ще й теоретичний матеріал з поясненнями у разі якщо учень дав неправильну відповідь. Наприклад, для свого проекту я розробила таку презентацію  Переглянути....
І тільки для підсумкового оцінювання я б використовувала диференційований підхід з різнорівневими завданнями.

Доречі, для мотивації проектної діяльності я, нарешті, створила відео-презентацію:

P.S.  Всетаки у програмі MovieMaker легше синхронізувати відео та звук. В PowerPoint я довго мучилась, а потім при збережені у форматі відео всеодно звук йде із затримкою. :"(

Коментарі

  1. Я вражена! Презентація чудова і за змістом, і за оформленням. А про оцінювання прямо лекцію прочитала)

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже сподобалася презентація, захотілося прийняти участь у проекті)

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар