Рефлексія. Модуль 3.

Уже як звично пройшовши черговий модуль дізналася багато корисного для себе та своєї педагогічної діяльності. Я давно думала що мені як вчителю інформатики потрібно створити блог для підтримки навчально-виховного процесу моїх учнів. Тепер я точно знаю, що здобуду необхідні знання та навички, а особливо отримаю практичні поради від нашого вчителя Артема Володимировича, і літні канікули у мене пройдуть плідно. А з нового навчального року я зможу втілити свої давні плани в життя і наступну атестацію зустріти не з порожніми руками. :))))

P.S.Особливе дякую нашому сенсею!!!

Коментарі

  1. Ольга Ігорівна, мені приємно, що Ви вже плануєте як втілити та застосовувати здобуті знання у власному навчальному закладі! Проте не забувайте, що літні канікули призначені для відпочинку ))

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар