Рефлексія. Модуль 1
Навчання з використанням методу проектів звичайно цікаве та творче, але у мене є сумніви щодо того чи насправді цей метод виправдовує себе. Оскільки даний вид діяльності вимагає додаткової підготовки вчителя щоб правильно провести всі етапи навчального проекту, а потім ще й продумати критерії оцінювання учнів, а якщо це був колективний проект і у кожного учня була своя роль у ньому, то оцінити діяльність учнів справедливо ще складніше.
Взагалі, на мою думку, для того щоб вчитель міг ефективно впровадити метод проектів у навчальному процесі і щоб при цьому не постраждали діти (в плані того, що не вистачило часу на звичайний програмовий матеріал), йому (вчителю) повинні у цій діяльності допомагати методичні кабінети управлінь освіти чи це повинні бути програми розроблені міністерством освіти та запроваджені у навчальні плани.
Можливо моя думка помилкова і змінити її допоможе мені курс по програмі "Intel Навчання для майбутнього". ;)
Ольга Ігорівна, Ваша думка не помилкова, я згідний з Вами. Наша ціль з Вами навчитись впровадити дані методи у наше календарне планування, щоб навчання приносило задоволення як учням так і учителям. Проаналізуєте усі форми та методи, сервіси які можна використати у навчанні та впроваджуйте, спочатку буде важко, а потім все буде відбуватись як буденні справи. А у Вас є Велика перевага, Ви учитель інформатики і у Вас є доступ до ПК.
ВідповістиВидалити